Πώς μπορείτε να προβάλλετε το brand της επιχείρησης με έναν πρωτότυπο τρόπο
Αν κάποιος σας προσφέρει ένα eco friendly μπουκάλι νερού και ένα απλό μπουκάλι, ποιο θα διαλέγατε, ακόμα κι αν το πρώτο είχε πάνω την επωνυμία μιας επιχείρησης; Σίγουρα η επιλογή σας θα ήταν το πρώτο, γιατί το μυαλό σταματάει στη λέξη eco, που παραπέμπει σε κάτι οικολογικό και ωφέλιμο τόσο για τον άνθρωπο όσο και για το περιβάλλον.
Δεν σας ενδιαφέρει ιδιαίτερα αν αναγράφεται η επωνυμία της επιχείρησης ή τα τηλέφωνα επικοινωνίας. Ξέρετε ότι αυτό το προϊόν είναι χρηστικό και ότι θα μπορείτε να το έχετε για πολύ καιρό, εξυπηρετώντας τις καθημερινές σας ανάγκες χωρίς να αποτελεί απλώς ένα περαστικό διαφημιστικό μήνυμα.
Αυτή είναι και η λογική πίσω από τα σύγχρονα εταιρικά δώρα https://www.twf.gr/category/epixirimatika-dora/ : όχι ένα απλό στυλό πρόχειρα κατασκευασμένο που θα χαλάσει μέσα σε μία εβδομάδα, αλλά ένα αντικείμενο που επιτελεί σκοπό, έχει διάρκεια και ενισχύει τη μνήμη της επιχείρησης στον πελάτη. Το φθηνό εταιρικό δώρο είναι το ίδιο αποτυχημένο όσο και μια ψηφιακή διαφήμιση που έχει περάσει απαρατήρητη στα social media.
Σε μια κοινωνία που βομβαρδίζεται καθημερινά από διαφημιστικά μηνύματα, η πρωτοτυπία στην προβολή κάνει τη διαφορά. Οι επιχειρήσεις που επιλέγουν να επικοινωνήσουν με τον πελάτη με περισσότερη ευρηματικότητα και ουσία είναι αυτές που θα ξεχωρίσουν στον ανταγωνισμό.
Υπάρχουν έξυπνα διαφημιστικά κόλπα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν πολλές επιχειρήσεις, μετατρέποντας ένα προϊόν μιας χρήσης σε πολυχρηστικό. Για παράδειγμα, μια ποιοτική σακούλα από το κατάστημα μιας επιχείρησης μπορεί να αποτελέσει εργαλείο marketing. Οι επιχειρήσεις που δίνουν σημασία στην ποιότητα κατασκευής τέτοιων προϊόντων ωθούν τους χρήστες να τα χρησιμοποιούν ξανά και ξανά.
Αυτό δημιουργεί ένα σιωπηλό marketing χωρίς επιπλέον κόστος. Οι πελάτες αναγνωρίζουν από μόνοι τους την ποιότητα του προϊόντος και το προωθούν μέσω της χρήσης του, χωρίς καν να γνωρίζουν το όφελος της αναγνωρισιμότητας που αποκτά η επιχείρηση από αυτή την ενέργεια.
Πολλές φορές το εταιρικό δώρο μπορεί να αποτελέσει και αντικείμενο συζήτησης. Αν είναι χρήσιμο, ιδιαίτερο και ποιοτικά κατασκευασμένο, θα προκαλέσει ερωτήσεις όπως γιατί επιλέχθηκε το συγκεκριμένο χρώμα ή το υλικό κατασκευής. Όταν το κοινό κατανοεί τον τρόπο που σκέφτεστε ως επιχείρηση, συνδέεται βαθύτερα με την επωνυμία σας.
Πολλές εταιρείες έχουν εισάγει την οικολογική σκέψη στον σχεδιασμό και την παραγωγή ενός εταιρικού δώρου. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε όμορφα ημερολόγια 2026 που να είναι κατασκευασμένα από υλικά όπως ξύλο ή οικολογικό δέρμα, χωρίς πλαστικά υποκατάστατα. Ένα προϊόν με προσωπικότητα και περιβαλλοντική συνείδηση, που αντανακλά πόσο υπεύθυνα στέκεστε απέναντι σε ένα ζήτημα που απασχολεί όλο και περισσότερους καταναλωτές.
Εκτός από τη μαζική παραγωγή, είναι καλό να προτιμάτε συνεργασίες με τοπικούς σχεδιαστές και βιοτεχνίες. Έτσι διαμορφώνετε ένα ξεχωριστό σχέδιο που αντανακλά τη φιλοσοφία σας και ενισχύετε τη σύνδεση με την τοπική κοινότητα.
Το απλό είναι συχνά και το πιο εντυπωσιακό. Ένα καθαρό design με σαφές και ουσιαστικό μήνυμα είναι πιο αποτελεσματικό από ένα περίπλοκο και φορτωμένο σχέδιο. Το σημαντικό είναι να υπάρχει συνοχή σε κάθε προϊόν. Κάθε εταιρικό δώρο πρέπει να αφηγείται μια μικρή ιστορία για την επιχείρησή σας και να εξηγεί γιατί αξίζει να σας εμπιστευτεί κάποιος.
Μικρά μηνύματα ή ευχές επάνω σε αντικείμενα μπορούν να λειτουργήσουν ως διακριτικά εργαλεία προώθησης του branding. Ένα έξυπνα επιλεγμένο αντικείμενο μπορεί να γίνει αφορμή για να σας θυμούνται, να σας συστήνουν και κυρίως , να σας εμπιστεύονται, γιατί νιώθουν ότι σκέφτεστε πραγματικά τις ανάγκες τους.